Sunday 28 October 2012

SEBASTIANO csizma nmá !!! 35 méret - Jelenlegi ára: 1 Ft

Használt Sebastiano cipő eladó.
A cipő bőr része szép állapotban van, mivel folyamatos ápolást kapott.
A talprésze KOPOTT !  Talpatati kell,  fényképeztem a hibáit.
Az orr részére is próbáltam vigyázzi, de van rajta kopás. Fényképeztem.
Nem árulok zsákba macskát a cipő hibáit fényképztem, de úgy gondolom még haszálható.
A 35-ös méret elég ritka.
Nincs minimál ár, aki örömét leli egy használtabb Sebastiano cipőben vigye!   
Azért adom el, mert újjat vettem.  
Újonnan 17. 900 Ft volt.  
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, nézd meg a többi aukciót is, gardróbot takarítok ; )
Márkás cuccok , Minden egy Ft ról.   


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-09 15:29
. SEBASTIANO csizma nmá !!! 35 méret - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment