Wednesday 31 October 2012

Diesel lefújószelep (Dízel lefújó) - Jelenlegi ára: 33 000 Ft

Eladó a képen látható lefújószelep turbó diesel autókhoz.
Ajándékba kaptam, de én nem építettem be a saját autómba, mert nem éreztem szükségét.
Információim szerint az előző tulaj 2 hónapig használta egy elegánsabb autóban, de az autó jellegéhez nem állt jól a dögös sziszegő hang.
Ajánlom tehát sportosabb autókhoz, vagy azoknak, akik szeretnék, hogy dögös szisszenő hangja legyen az autójuknak.
Garancia nincsen rá, nem is tudok rá vállalni, mivel nekem nem volt beépítve, így semmi féle reklamációt nem tudok elfogadni.
Átvehető:
Személyesen: Vácon
Postán: Előre utalás után



Jelenlegi ára: 33 000 Ft

Az aukció vége: 2012-11-19 14:13
. Diesel lefújószelep (Dízel lefújó) - Jelenlegi ára: 33 000 Ft

0 comments:

Post a Comment